شب آرزوها

به نام هستی بخش احساس

امشب که در حال تموم شدنه، شب آرزوهاست

شبی که فرشته ها میان زمین و آرزوهایی که حتی تو دل آدماست رو می خونن و از خدا برآورده شدنشون رو می خوان

حتی شاید آرزوهایی که آدما یادشون رفته از اون کنج اعماق ذهنشون به قلب بیارنش

امشب منم کلی آرزو دارم

آرزوی ظهور مهدی صاحب زمان

آرزوی امنیت و اقتدار روزافزون کشورم

آرزوی آرامش مسلمونا

آرزوی آرامش خودم و خانواده م.

راستی دقت کردید که آرامش، اصلی ترین آرزو و هدف همه آدماست.

آرامش همه جانبه

آرامش کامل

این آرامش اگه باشه، قطعاً مشکل مالی نداری. چون مشکل مالی باعث از بین رفتن آرامش میشه

قطعاً مشکل معنوی هم نداری.

قطعا احساس خوشبختی می کنی

قطعا کسی اذیتت نمیکنه

قطعا شکمت سیره

قطعا خوشحالی

قطعاً...

امشب برای هر دومون آرزوی آرامش می کنم.

بله با تو هستم

تویی که شاید بازم اینجا سر بزنی و ببینی هنوز هم ناآرامم

هنوزم ...

بگذریم

راستی اگه آرامش من و تو در اونه

کاش اون آرزوت که خدا هنوز مستجاب نکرده برآورده شه.

البته اگه منم به آرامش میرسم

آخه هر وقت آرزوی مرگ کردم، خدا دلهره عجیبی به دلم انداخت و پشیمونم کرد

بازم بگذریم

شب آرزوهات به خیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.