هوای خانه ات گرم تر!

به نام هستی بخش احساس

سلام بانو

سلام فرشته مهربان

به یقین هوای خانه تو هم این روزها گرم گرم است. حتی گرم تر از خانه ما. از هر جهت که حسابش کنم.

نمی دانم، آفتاب شاید تو را بیشتر دوست دارد. تو را بیشتر دوست دارد که گرمای بیشتری ارزانی ات می دهد. گرمایی که شاید خودش خوش آیند نباشد، اما نتیجه اش بسیار دوست داشتنی است!

آری نتیجه اش گرم تر شدن محبت در دل توست. دلی که اگر برای هرکسی بتپد، لذت بخش ترین محبت را دریافت می کند. اولین روزها، این پدر و مادرت بودند که این لذت بی حد محبت تو را درک کردند. بعد خواهرانت و بعد تر هم برادرت و...


کسانی که بسیار لیاقت دارند در دریافت این محبت. و خوشا به حال آن همدم همیشگی آینده که اگر با تو هماهنگ باشد، اصیل ترین محبت تو را دریافت خواهد کرد. 

بانو جان! می دانم که گناه بزرگی مرتکب شدم و اگر در مسیر رسیدن تو حرکت می کردم، این روزها، خودت را از من دورتر و پنهان تر کرده ای.

بانو جان! اما دیگر چنین قصوری از من نخواهی دید و من این روزها به جرات می گویم که به تو بسیار نزدیک تر! شده ام. شاید حتی کنار تو باشم! شاید کنار تو باشم ولی تو خودت را از من پنهان کرده ای که نمی بینمت. خودت را پنهان کرده ای چون هنوز مرا نبخشیده ای.

اما با پر رویی تمام می گویم که خیال خامیست فراموش کردن تو. مگر می شود تو زیباترین دارنده زیباترین نوع محبت را فراموش کنم؟

مگر دیوانه باشم که خودم را از منبع گرمای محبت اصیل، محروم کنم؟

...

بانو جان! هوای خانه ات گرمتر! باشد. اما از نوع نتیجه گرما! از همان نوعی که عشق پدر به مادرت تجلی آن است. از آن نوعی که عشق و نگاه محبت آمیز تو به این دو عزیز است. از آن نوعی که عشق به برادرت تجلی آن است. از آن نوعی که...

بانو جان! عصر آدینه ات به خیر

برایت بهترین حال را آرزومندم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.