وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ

به نام هستی بخش احساس

سلام بانو

قسم به صبح وقتی می دمد!

می دمد بر صورت محبوبم بر صورت فرشته نازنینم... می دمد و نوید یک صبح دل انگیز را به گونه هایش می دهد.

قسم به صبح وقتی می دمد!

به راستی یعنی چه؟ دمیدن صبح؟ 

چه تعبیر زیبایی... واقعا به جز از خداوند چنین تعبیر شعرگونه از صبح دم بعید بود.

دمیدن صبح؟

فکرش را بکن! محبوب من در بستر آرمیده و سپیده صبح، هنگام اذان میدمد. همچون نسیم اما بسیار لطیف تر و لایق گونه های محبوبم.

می دمد و پس از رویای شیرینش، به محبوبم می گوید بیدار شو که خداوند پشت خط است و منتظر شنیدن صدای دلنشین تو زیباترین بنده اش.

بیدار شو و با همان صدای لطیف و بی مانندت، تکبیر بگو و بعد بسم الله الرحمن الرحیم... وای که خداوند در این لحظه چه لذتی! از شنیدن صدای تو می برد.


بگذار بگویند کافر شده ام 

عیب ندارد...

اما به خداوند در این لحظه، حسادت می کنم. آخر بی نظیر ترین هم صحبتی را با او داری... اویی که قادر مطلق است و مهربان ترین بر بندگان... آن هم بنده ای چون تو...

...

قسم به صبح وقتی می دمد!

کمتر از ساعتی مانده به این وعده دیدارت با خداوند. وعده همکلام شدن با خدا... 
می دانم نمی شود به خداوند حسادت کرد
اما به تو که می شود نه؟
می شود به این راز و نیاز زیبایت با خداوند رشک برد... آن هم پس از آن روزهای سخت و نزدیک شدن به این ایام زیبا.
بانو جان! خوشا به حالت ... خوشا به حالت که خداوند تو را در زیباترین حالت به خود می خواند.
چادر نماز سفیدی سر می کنی و سجاده ای زیبا پهن... نماز را که خواندی، یقین دارم به سجده ای طولانی خواهی افتاد به شرط این که چشمان نامحرم خانواده بیدار نباشند.
وای که چه خلوت زیبایی
من چه؟ من اما با همین لباس و بی مقدمات، می خواهم با خدایم همکلام شوم!
خودت بگو؟ خداوند به کداممان توجه بیشتری نشان می دهد؟
معلوم است که تو... تویی که به احترام و فقط به خاطر او، چادر به سر می کنی. سجاده ای زیبا پهن می کنی ...  شمرده شمرده کلمات بی همتایی را می خوانی و در قلبت جواب می گیری.
خوشا به حالت بانو جان
دعا کن من هم امشب بتوانم با خدایمان خلوتی در حد و اندازه های خلوت تو با خدا، داشته باشم. امشب درس بهانه ای شد تا این سپیده دم و صبحی که بر صورت تو می دمد را درک کنم. 
امشب قسمت شد همزمان با تو با خدایمان گفتگو کنم  و ای کاش روزی برسد که در این گفتگو با خداوند، شریک شویم!
...
بانو جان، صبح زیبایت به خیر
التماس دعا 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.