قشنگ ترین! عیدت مبارک

به نام هستی بخش احساس

سلام محبوب من

سلام بانوی من

سلام...

عیدت مبارک. قشنگ ترین عیدت! مبارک. می گویم قشنگ ترین چون می دانم چقدر این عید را دوست داری و چقدر به امام اولمان، حضرت علی ارادت داری

عید ولایتِ امامی که بارها گفتم که چقدر عاشقش هستم.

دیده ای هر کسی به یکی از امامان ارادت ویژه ای دارد؟

یکی به امام حسین (اصلا خیلی ها به امام حسین این ارادت خاص را دارند) یکی به امام رضا... یکی به امام...

بانوی من! درسته که امام عصر ما امام مهدی هستند... اما نمی دانم... نمی دانم چرا مدت هاست به امام علی ارادت ویژه ای دارم

شاید یک دلیلش ارتباط عاشقانه ای وصف ناشدنی که  با بانوی خود، حضرت فاطمه داشتند...

اصلا شاید تنها دلیل اصلی ام همین بود.

اصلا چه چیز زیباتر از به تصویر کشیدن زیباترین ارتباط در میان تمام خلقت. ارتباط عاشقانه میان یک زوج انسان. انسانی که اشرف مخلوقات و جانشین خداوند (نه تنها در زمین بلکه در تمام عوالم) است.

آری، من عاشق این امام شدم چون این زیباترین ارتباط رو به زیباترین شکل به تصویر کشیدند.

بانو جان! عید مبارک

انشاءالله فردا زیباترین روزت باشد و از خداوند زیباترین هدایا را بگیری

بانوجان! عیدت مبارک

کاش می تونستم فردا روزی در کنار تو با هم این عید رو جشن بگیرم.

کاش خداوند و تو بهم فرصت بدید تا نشون بدم که محب امام علی هم می تونه در زندگی مشترک، پا جای پای ایشون بذاره

...

اما باز هم قسم می خورم مهمترین چیز برام اینه که تو حالت خوب باشه و ناراحت نباشی... به خصوص از دست من.

...

شب به خیر بانو که فردا روز شلوغی خواهی داشت انشاءالله

انشاءالله... چون پر از اتفاقات خوب خواهد بود. پر از شیرینی های وصف ناشدنی که لذتش  فراتر  و ماندگار تر ازهر  لذت مادیست.

مثل لذت شیرین زبانی آن دختر کوچولو

مثل...

پس شب به خیر بانو تا صبح دل انگیر فردایت

شب به خیر عزیزتر از جانم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.