فصل ما

به نام هستی بخش احساس

سلام مهربانم

سلام دل نازکترینم

سلام محبوب من

حالت چطور است؟ کاش مثل آن روزها با همان انرژی و خنده های حتی پشت نقاب! خوب باشی

اما قبل از هرچیز. باز هم ببخش. باز هم ببخش. باز هم ببخش

این بار ببخش باز هم به خاطر لحن بدم... اما لحن بد دیشبم. در آن قبل از آخرین جملات هرشبم. آنجا که گفتم: دعا کن بمیرم...

ببخش بانو که فشار غم دوری از تو و فشار مضاعف قهر تو با من، باعثش شده بود.

امشب می خواهم قول بدهم که دیگر این قدر بد حرف نزنم. این قدر بد دهان! نباشم. آری بد دهان! بد دهانی که فقظ فحاشی نیست.

بد دهانی برای منی که اهل فحش نیستم، می شود، همان حرف های بد دیشبم در مورد مرگ مرا خواستن... باز هم خودم را دیدم  و حواسم نبود، تو حتی اگر مرا نخواهی، هرگز چنین چیزی را آرزو نمی کنی...

مگر می شود فرشته ای به نازنینی تو، به این چیزها فکر کند... به دعا برای مرگ کسی... فرشته ها حتی مرگ دشمنان البته دشمنان معمولی شان را نمی خواهند. چه رسد به مرگ کسی که عاشقشان است و هر شب برایشان می میرد!

بگذریم بانو...

می دانی؟ می دانی تا ساعتی دیگر، فصلمان آغاز می شود؟ فصل زیبایی که هر دو در آن به دنیا آمدیم.

آن هم چه فصلی! فصلی معروف به عاشقی و فصلی که من عاشقم و تو معشوق. تو معشوقی بسیار ناز...

از امشب می خواهم فقط خوب حرف بزنم و از آن حرف های بد حتی به ذهنم راه ندهم. از آن حرف هایی که فرشته ها دوست دارند خواهم زد...

از آن حرف هایی که تو دوست داری... 

هرگز به سمت آن حرف های بدی که دیشب زدم نمی روم... هرگز ...

عزیزتر از جانم تا ابدی که در این جهان امکانش نیست، باز هم تو را خواهم خواست و باز هم طلب ببخشش می کنم.

امیدم به امام عاشقمان است به امام حسینی که انشاءالله واسطه دل هایمان شود... واسطه شود تا دل تو را نسبت به دلم نرم کند.

باز هم فصل مان مبارک فرشته نازنینم

البته که بیشتر فصل تو... اصلاً پاییز به یُمن قدم های توست که اینقدر زیبا و مبارک است.

وای بانوجان... به زودی روز میلادت می رسد.

امکانش است که مرا در جشن میلادت دعوت کنی... امکانش است که در آن فرصت دوباره، اجازه ابراز عشق، این بار در اوج احساساتم، دهی؟

امکانش است بانو؟

کاش اگر امکانش است به نوعی مژده این امکان رو بدهی تا قلبم آرام بگیرد

قول می دهم دیگر از تو نخوام مرگم را بخواهی... قول می دهم بانو

باز هم ببخش که دیشب خاطرت را مکدر کردم بانو

ببخش

شبت به خیر زیباترین آرزوی تمام عمر ابدی ام!

شبت به خیر زیباترین فرشته ام

شبت به خیر...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.