باز هم امتحان

به نام هستی بخش احساس

سلام بانو جان

سلام مهربانم

بانو پر احساس من

باز هم امتحان

دیشب تا کجا رسیدم؟ تا امتحان سردار حاجی زاده در جهاد اکبر

تا اینجا که او هم از پس امتحان برآمد. از پس امتحان برآمد و فرصت امتحانی دوباره برای ما مردم فراهم کرد.

بله بانو... هم من و هم تو قبول داریم با این خبر همه شکه شدیم. هم من و هم تو حتی

اما بعدش رسانه ها، وسوسه کردند و برخی امتحان را صفر شدند. بعضی از همان هایی که شاید حماسه تشییع سردا سلیمانی را آفریدند.

دیدی یکی از همان بعضی ها، یکی از دوستان مان بود. دیدی چه راحت به تمسخر گرفت همه این صداقت ها را؟

دیدی بانو؟

و همین طور خیلی از به ظاهر انقلابی ها

و همین طور خیلی از سلبریتی ها.

بانو جان... دیدی چقدر از همین سلبریتی ها ریزش داشتیم؟

مرجانه گلچین

قلقلی

خالق برنامه های عروسکی نوستالژیک دهه شصتمان مرضیه برومند

خیلی ها بانو...

خیلی ها...

اما نه.

با اینکه خیلی ها بودند اما خیلی نبودند.

هنوز هم از این 80 میلیون جمعیت، اکثریت قاطع، در امتحانات پیروزند.

اما این وعده! خداوند بوده و هست که در آخرالزمان، غربال شدیدی می کند.

و آن هایی که ذره ای در دلشان شک و تردید به نظام بود و با اکره حتی اگر این اکراه در آن اعماق قلبشان پنهان بوده، نظام را قبول داشتند، اینجا غربال شدند و نفاقشان هم برای خود و هم برای مردم مشخص شد.

بانوی عزیزم

افتخار می کنم به خودم که لیاقت پیدا کردم با بانویی چون تو آشنا شوم.

بانویی که در این هجوم فتنه ها، دینش را به دنیایش نفروخته و با تمام قوا، با این هجوم جبهه شیطان در حد خودش مقابله می کند

بانو جان... این افتخار بزرگیست آشنایی با تو

با نازنین ترین فرشته خداوند.

فرشته ای که حتی اجازه نداد نوک بال هایش بسوزد 

فرشته ای که حتی فطرس، غبطه اش را می خورد.

آفرین بانوی نازنینم

آفرین عزیزتر از جان ناقابلم

کِی می شود که خداوند لیاقتم را بیشتر کند تا این جان ناقابل را فدایت کنم

راستی بانو جان... زمانه زمانه اوج فتنه هاست و آسیب ها زیاد

مواظب باش

شب ها و روزها مواظب باش خدای ناکرده، شیطان حسود، از عوارض این فتنه ها به تو آسیب نرساند. که طاقت ندارم بانو

شب که می خوابی آیه الکرسی را تا و هوالعلی العظیم بخوان

چهار قل را بخوان 

شبت به خیر زیباترین آرزویم تا ابد

دوستدار همیشگی تو

باغبان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.