انگار داره تغییر میکنه

به نام هستی بخش احساس

سلام بانو

صبح ت به خیر

خوبی؟

به قول معروف ما رو نمیبینی خوشی؟

چون خیلی دوست دارم دیگه کامل سکوت کردم تا وقتی که تو بخوای

اگه هم نخواهی، دنیا رو تحمل می کنم تا مرگم زودتر برسه

تو میگی مثل نوجوون هام. اما مرد که عاشق میشه و محبوب توجهی نمی کنه، مثل بچه ها میشه. پر حرف میشه... حتی گریه می کنه.

اما اگه محبوب دوباره بهش سلام کنه، میشه مقتدر. میشه یه تکیه گاه مطمئن که هیچ چیزی تکونش نمیده

این فقط به خاطر پشتوانه محبت محبوب هست.

بگذریم.

عنوان مربوط ب خواهرمه

دو سه روزیه باهاش قهر کردم

مامان جلوی اون میگه آشتی کن باهاش

میگم تا نظراتش رو به شما تحمیل میکنه نه.

آخه دختر دوم برادرم داره به دنیا میاد و این فهمید مامان میخواد بره پیشش، برای همین دوباره قاطی کرد

...

هیچی دیگه فکر کنم شاید داره به خورش میاد 

دوستدار همیشگی تو

باغبان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.