غدیر

به نام هستی بخش احساس

سلام به شما (به منِ در گذشته و به تو بانوی مهربان)

اما غدیر

آری تمام شد

اما هنوز هم دیر نشده.

آهای منِ در گذشته، اگر دیر بجنبی. اگر اشتباه کنی، روزی به جایی که من هستم میرسی که نگرانی نکند در این عید عزیز، روز عزای تو شود.

نگرانی که محبوبت، ازدواج کرده باشد و تو از همیشه مغموم تر باشی

نگرانی که حال چی می کنی.

آری بانوی من

اکنون اقرار می کنم که نگرانم.

نگرانم که چه گوهری را از دست دادم

نگرانم که نکند اگه رفته باشی و خرش از پل گذشته باشد، آن روی دیگرش را نشان دهد. نشان دهد که دوستت ندارد.

اما در هر صورت، این مسلم است که مثل من دوستت نخواهد داشت

اما در هر صورت مسلم است که باز هم هر روز صدقه می دهم برای سلامتی تو

و اما در هر صورت مسلم است که باز هم همان طور که نذر کردم تا وقتی جواب مثبت تو را بگیرم، نیمی از درآمدم از کاری که آقای خودم هستم را برای آن خیریه، واریز می کنم.

می دانم در نیتم شاید غش باشد

اما چه غشی بهتر از بهانه دوست داشتن تو

می دانم این عید زیاد نتوانستم کمک کنم

ان شاءالله سال بعد و ان شاءالله در کنار هم

آری باز هم بگو متوهمم

من همینم

من در توهم به وصال تو هستم

حتی اگر تما امیدم قطع شده باشد

عیدتان مبارک (عید منِ در گذشته و عید تو)

نظرات 1 + ارسال نظر
9754 دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 01:20

:-|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.