تاسوعا

به نام هستی بخش احساس

سلام به هر دوی شما

سلام به تو بانوی عزیزتر از جانم (باز هم تکرار می کنم: اشکالی ندارد اگر تو برای همیشه همدم دیگری شده باشی، اما برای من عزیزتر از جانم باشی)

و سلام به من در گذشته

یادم میاد بچه که بودم، تاسوعا و عاشورا رو قاطی می کردم. تقدم و تاخرشون رو.

هیچ وقت هم درست نشد تا یاد گرفتم تاسوعا از تسعه به معنی 9 میاد و عاشورا از عشر به معنی  10


چی شد؟ آبروت رفت که گفتم؟ خب اختیار تو یکی رو که دارم دیگه. تو همه زمان ها. ندارم؟

چی شد؟ فهمیدی چه قدر بیسواد بودم و داری خدا رو شکر می کنی که نذاشتی همراهت بشم؟


اشکالی نداره. همه اشتباهاتی داشتیم. اما مهم اینه که جبران کنیم و فرصت جبران بدیم.

و نمی دونی چقدر هر روز شب و هر ساعت خودم رو ملامت می کنم که عرضه نداشتم برای بار آخر از تو فرصت بگیرم و ثابت کنم برداشتت یه سوء تفاهم بوده.

اشکالی نداره...

می خواستم بگم اشکالی نداره، ما هم خدایی داریم

یادم اومد همین خدا، دوباره منو مبتلا کرد به عشق

به تو

همین خدا دوباره رگ قبم رو گرفت

همین خدا انگار فقط اشک از روی ماتمم رو دوست داره

همین خدا اجازه نمی ده یه بارم تو خوشی امتحان بشم

همین خدا

آه...

اگه بدونی بی صدا اشک ریختن چقدر درد داره!

با تو هم هستم که هنوز 18 سالت نشده تو خیال خام وصال به یکی از دخترای دوستای باباتی

اگه بدونی عشق واقعی چیه! 

خنده ت میگیره از احساسی که به اونا داری

آخه پسرک بگم چی!

یکی دو سال دیگه که ازدواج کردن و دردت نگرفت، با چه رویی می خوای پیش وجدانت مدعی عاشقشون بودن بشی

صبر کن 

صبر کن تا به 30 برسی

دو سال دیگه هم روش بذاری

اون وقت برای اولین بار عاشق میشی

درد عشق میکشی

و بعد شکست می خوری

و البته 4 سال طول می کشه تا بفهمی اشتباهی عاشق شدی. حتی عشق واقعی

آخه یه ذره فکر نکردی که کسی که به ولایت اعتقاد نداشته باشه، مذهبی بودنش به درد ببخشید عمش می خوره؟

بعدم هرچی گفت چشم بسته قبول کردی

گفت هستن کسانی که نظام و رهبر رو قبول ندارن، اما مذهبی هستن به شدت.

خب این مذهب به درد لای جرز هم نمی خوره.

این مذهبی ها شبیه همونایی هستن که پیامبر رو قبول داشتن، اما علی رو نه

و شاید یه جورایی شبیه همونایی باشن که امام خمینی رو قبول دارن اما امام خامنه ای رو نه.

و نمی دونن، نماز بی ولایت، قبول نیست

...

بذار بازم زمان بگذره

بعد که به سال 97 رسیدی دوباره عاشق میشی

این بار دختری همه چی تموم

حتی تو اعتقاداتش با تو مو نمی زنه

اگه بهتر از تو نباشه، بدتر نیست

ولی بازم بعد چند ماه عاشقی، بازم شکست می خوری.

می گم نکنه نافت نافم رو با شکست بریدن؟

اون از زمان یه سالگی

اون از اون دوران سخت هجرت

اون از اون مدت طولانی تحصیلات کارشناسی

اون از اون عشق اول که البته خدا رو شکر که نشد

و اینم از عشق دوم

هعی

چه دنیای بدیه 

خدا هم تو رو با این دنیای بد همش امتحان می کنه

بگذریم

سرتون رو درد آوردم

برید بخوابید

به خصوص تو بانوی عزیزتر از جانم

برو بخواب شاید حاجتت روا شد و منم مُردم


نظرات 1 + ارسال نظر
فروشگاه آنلاین چهارشنبه 27 مرداد 1400 ساعت 08:52 https://onlinestore1.blogsky.com/

سلام اگه امکان داره لینک منو بزارید تو وبلاگ تون و بهم بگید منم لینک شما رو می زارم ممنون.

سلام
چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.